Monday, January 23, 2012

teruja sangat

okay merujuk kepada title diatas , haha yes aku sangat teruja dengan dia . kenapa kenapa ? haha dia sweet sangat tau . jatuh cinta lagi ? haha tak kot . saya susah lah nak terpikat . entahlah kenapa mungkin serik mungkin malas . HAHA , biarlah rahsia , dan biar menjadi rahsia untuk diri saya . saya dah kunci dah pun dalam diri saya .biar saya saja yang tahu .

berbalik pada title ye . haha 12 JANUARY 2012 akan saya ingat sampai bila bila kenangan yang saya alami itu , haha saya seronok malu pun ada , haa kenapa eh ? meh saya cerita . okay ceritanya begini . saya diajak keluar dengan dia dan kawan kawan dia , saya kenal semuanya . kami memang selalu keluar berempat . haha sweet kan . hmm pastu pastu dia meluahkan rasa hati dia melalu lirik lagu yang dia nyanyikan , sumpah terharu sangat sangat , dia nyanyi lagu 11 JANUARY , haha masa tu pukul 11.58 kot lagi berapa minit nak pukul 12 , i mean dah nak keesokkan harinya laa . pastu pastu dia nyanyi lagi lagu lain yang ada kene meaning yang dia nak bagitahu saya , YES ! dia seorang yang pemalu ,

HAHA okayokay pastu pastu dia ajak couple , haha saya diam diam je buat buat tak dengar dah berapa kali dia cakap tapi saya still buat tak tahu , HAHA kesian kan , okay bak kata pepatah DIMANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN , if he love me he must do anything to get my heart , LALA ~ eh betul lah kan ? saya buka seorang yang mudah terpikat dengan seseorang . yes sangat susah . ahha dah macam macam dia buat untuk saya , dah beratus ratus duit dia habis kan untuk saya . tapi saya still endah kan perasaan dia . saya kejam ? takpun . saya cuma nak tengok sejauh mana perasaan dia kat saya :)


boleh kata kan setiap hari saya keluar dengan dia tau . setiap malam . karoake dan lepak tc . sangat bosan tapi malam malam kami tak pernah ada perasaan bosan , hehe gelak gelak dan terus gelak itulah kami berempat . saya suka sangat kebahagian ini , mungkin kebahagian inilah yang saya ceri selama ini :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.