Thursday, August 19, 2010

CKEN

thanks friend ..
first =)
thanks sebab dah khianat aku cken , sanggup kau buat aku macam ni kan ?? ape ek salah aku ? oh forget !! ainul ke ? aku kawan ainul dah lama oh .
memng memang aku sangat sakit hati dengan kau cken , tapi aku sabar , aku cakap kat ainul je . aku tak bising bising pun . aku ingat lagi time tu kat kantin aku cakap pasal planet dah terbalik but kau cakap oh yeke ? sakit hati tahu ?? aku SABAR je ! aku tahu kau banyak dah buat pahala tapi salah ke if kau dia or buat tak tahu ha ?


***********************************************************************

second =)
class
aku suruh kau diam sikit sebab cikdu tenga berzikir kan ? then kau marah aku pule kan ?? apa nak jadi dengan kau haaa ? haish kau dah bagus ke ?


***********************************************************************

third =)
aku lagi sakit hati bila aku tahu yang kau paksa budak kelas cakap yang diaorang tak puas hati dengan aku kan ? why ? uh then kau pergi jumpa cikgu then cakap aku tiru kan ?? memang sial oh !!! time tu pn,cheam call mama then dia cakap aku tiru padahal kau tahu kan mama sakit time tu ? then bla bla blaaaa ... haish so hurts cken ,

***********************************************************************

for 4 pintar

i want you all to know that im love u all more then everything dear , btw when this happen i dah buat decision yang im not need you all anymore as long as what you do at me okay ? i still can continue my life without you all ! SUMPAH !!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.